2012. március 25., vasárnap

Ismét egy nyaklánc.....ajándékba...

Készítettem egy nyakláncot ajándékba egy szívemnek nagyon kedves környékbeli anyukának, de miért és hogyan jött az ihlet? Leírom eme történetet.

Az elmúlt év nyarán - ha jól emlékszem - láttam a nyakában egy nagyon szép és különleges ékszert, melyről kiderült a szívének is különleges. Az ékszer rám való hatása elraktározódott bennem. 
Telt múlt az idő, jött az ősz, ovi és csak ritkán futottunk össze. Most márciusban is ilyen villám összefutásunk volt a gyógyszertárban. Nagyon rossz állapotban volt szegény, nagyon megviselte a folyamatos betegeskedés, ebből és másból adódó problémák. Segíteni szerettem volna rajta, de tehetetlennek éreztem magam. Majd rá egy hétre a kreatív üzletben jártam, ahol megpillantottam az ékszeren látó hölgyet....egyből beugrott az az érzés ami akkor azon a nyáron belém vésődött, ez a kiegészítő olyan Mariannos (így hívják az anyukát) volt. Tudtam már mikor az első pillanatban megláttam, hogy ebből ékszert kell készítenem Neki, remélve, hogy talán ennek a tárgynak a pozitív energiája egy kicsit enyhíti fájdalmát.....
...úgy érzem...sikerült minden pozitív, építő, felemelő, egyensúlyt segítő energiát átadnom vele!!!!!
Szívem örömmel teli!!!!

Íme az ékszer:





Nati

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése