2012. június 13., szerda

Belga csokoládéval leöntött csoki torta

Egy kislány névnapjára készült ez a Belga csokoládéval öntött csoki torta. Dolgozgatni az ilyen szépségeken általában csak akkor tudok, ha a lurkóim alszanak. Most is így történt.

A befejezés délutánján a nagy csendben kicsit nosztalgiáztam. Felderengett az emlékeimben az az illat, ami a régi falusi lakodalmak sütis- tortás szobáit lengte körbe. Szinte az orromban éreztem az illatot, újra.

Aki meghívott volt pár ilyen lakodalomba, az tudja micsoda finom illat ez. Ha cukrászdába megyünk, ott is hasonló  illat vár minket, de csak egyharmada süti- torta és illat kínálat.

Sajnos ma már eltűnőben vannak ezek az ízes, illatos, hangulatos vidéki lakodalmak. Kár, hogy egyre kevesebben élhetik meg ezt az élményt.
Szóval visszazökkentett a valóságba a kisebbik fiam ébredése, de addigra elkészültem teljesen.

Szóval így sikerült, remélem tetszeni fog a kislánynak és a ti tetszéseteket is megnyeri.


Én személyesen nagyon szeretem a csoki tortát!
További szép napot mindenkinek: Anita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése