2012. december 22., szombat

Ajándék ötlet- varró dobozka Karácsonyra

Így Karácsony közeledtével, követve a hagyományt, mi is megajándékoztuk egymást a műhelyünkben. Nagyon sokat törtem a fejem, hogy mivel lephetném meg alkotótársnőmet. Valami olyanra gondoltam ami saját kezűleg készül, (bár ez nálunk általában így van), aminek biztosan hasznát is veszi, ami a közös munkánkra emlékezteti, de azért mégis kicsit karácsonyi hangulatot idéz. 
Mivel nem olyan régen visszament dolgozni, s így sajnos kevesebbet tud a műhelyben tevékenykedni, de azért rendületlenül alkot tovább, arra gondoltam talán örülne egy kis varró doboznak amiben magával viheti a megkezdett munkáit és ha ideje engedi munkálkodhat rajtuk. Egy kis mézeskalácsot rejtettem bele, ez volt az én műhelyes ajándékom. 
Íme pár kép róla: 




Ha idén Karácsonyra már nem is készül el, talán az elkövetkező Karácsonyok egyikére jó ötletként szolgál. Bár aki alkotó kedvet érez, annak még van egy napja rá.
További szép estét: Anita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése