2013. augusztus 4., vasárnap

Ajándék szett - táska, mobil és zsepi tartó

Ismét eltelt egy év, elmúlt egy névnap. Anitával a Műhely születése óta nevesebb ünnepeken megajándékozzuk egymást. Természetesen saját kézzel készült, szívvel megálmodott ajándékkal. :)
Szerettem volna egy szettet készíteni, ami biztos volt az egy táska. A többi már adta magát! :)
A táskát hímzés díszíti és apró virágocskák - én csak tündérvirágnak hívom.


Íme a zsepitartó amibe a zsepin kívül, ha éppen szükség van rá egészségügyi betét is tehető. Szándékosan alakítottam így a szabásmintáját, ugyanis ez a két dolog ami az én táskámba rendszerint vándorol: a zsepi és betét.  :) Lehet, hogy most már kellene egyet magamnak is csinálni??? :)

A táska egyik oldalát és a vállpántját díszítettem és hímeztem a virágos motívummal, a másik oldalára pedig a Belül van egy vékony, egyszerű vászon bélés.
A táska alapot a Hobbyművészben vásároltam.


A telefontokot szintén ez a motívum díszíti. Belül kék antisztatikus anyag van ami minden egyes be és kivételnél törli a kijelzőt! :)

A hátoldalát, színekhez igazítva a Boglárka Műhely logójával díszítettem.
A zsepitartó belsejébe is bele csempésztem a Műhely monogramját!

BM minden mennyiségben!!!!
N.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése