2012. június 25., hétfő

Első alkotó tábor Nálunk a lányaimmal :)

Fényképes élménybeszámoló :)


Lánykáim (bal oldalt Lilim 5 és fél, jobb oldalt Annám 3 és fél) alkotás előtt :), türelmesen várakozunk szitu....kérdés mennyire türelmesen :)

Íme két golyó :) A bal oldali, a kevésbé szép nem a megfelelő technikával készült, itt nem volt olyan tömören összetekerve a gyapjú, illetve a görgetés az elején nem volt "óvatos". Szerettem volna megmutatni milyen a szép és a kevésbé szép golyó, melyik a jó technika és melyik a kevésbé jó! :) Remélem tudtam segíteni! :)

Az a szuper ebben a karkötő készítésben, hogy gyerekekkel együtt is csinálhatjuk. Én a lánykáimnak a gyengéd görgetés után (itt már összeáll a gyapjú és nem tud "szétesni") adtam a kezükbe a golyócskákat!


Hurrá, alkotunk!

 kiterített gyapjú csíkok  

görgetés előtt, a feltekert gyapjúcskák


a mai nap folyamán az én karkötőmből csak 4 golyócskát sikerült megcsinálni.....vajon miért?? :):):):) 

Bal oldalon Lili választott színei, jobb oldalon Annámé  


Lili jól vette az akadályt és elkészült az összes golyóval...természetesen némi segítséggel :) 

Annám is nagyon ügyi volt :), négyet sikerült elkészítenie!!! 

Az elkészült alkotások! :)

Nálunk így telt az első nap az online alkotó táborban a Boglárka Műhelynél!
Nálad hogy telt??? Fényképezz és oszt meg velünk, milyen élményekkel és tapasztalatokkal gyarapodtál!!! Várjuk a képeket és a beszámolókat az email címünkre vagy a facebookra !!!


További szép napot és jó alkotást a hétre!

Nati




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése