2012. július 7., szombat

Egy kis nosztalgia

Volt a régi lány szobámban egy sarok, amit mindig nagyon kopárnak találtam, de valahogy sohasem tudtam igazán, hogyan is dobhatnám fel kicsit. Régebbi fotókat nézegetve a virágba boruló kertünk képe akadt a kezembe, na és ekkor beindult a gépezet. Egy lila Holland Irisz inspirált, hogy egy amolyan kis "női szentéjt"rendezzek be ebben a sarokban. Valahogy erre meg kellett érnie az embernek.
Szóval vettem a natúr filcet, a lila gyapjút, a nemezelő tűt és neki láttam. A képkeret adott volt, a filcet csak méretre kellett vágni. Az Iriszt előbb egy papírlapon terveztem meg, méretarányosra, aztán halványan a filcre rajzoltam. Végül a tűnemezelés következett. Sokan irtóznak ettől a technikától, főleg az iparművészek, de úgy gondolom, hogy a hagyományok megőrzése mellett, nyitottnak kell lenni az új dolgokra is. Így is születhetnek szép alkotások.


Minden embernek kellene, hogy legyen egy saját kis szentéje, ahová elvonulhat lazítani, gondolkodni, vagy csak egy kicsit olvasgatni egy hosszú és fárasztó nap után, vagy esetleg naplót írni. Így született meg ez a kis könyv jelző. Motívuma a képpel megegyező, hogy egy kis harmóniát teremtsen.


Könyvjelzőm másik fele kicsit kontrasztosabb.


Ha az olvasgatást, naplóírást megunod, gyújts meg egy mécsest, permetezz a levegőbe egy picit a kedvenc parfümödből és nosztalgiázz! Kerüljenek elő régi képek, levelek, emlék tárgyak!
Ez a fényképezőgép tok ezért készült. Sajnos sokáig elhanyagoltam a fényképezőgépem, de most ismét előkerült.




És a triád! Mindig magunk vagyunk a kis szentéjeinkben, de mindig rajtunk múlik, milyen hangulatúvá varázsoljuk azt. Ebben a színek segítenek. Ez most egy kicsit nosztalgikusra sikeredett, de mit is várhatunk egy lányszobától?!


Bátran készítsetek hasonló díszeket és használati tárgyakat magatoknak, vagy ajándékba, mert ezekben Ti is benne laktok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése