2012. július 10., kedd

Mint a Rolls-Royce...

....egyedileg tervezett, minden porcikája kézzel varrott, kivarrott és hímzett, eddigi életem egyik fő műve:
Filc táska szütyővel és hozzá illő korona készült a Műhelyben.

Az táskának története van, böngészésre fel....mindenkinek mást történetet súg a fülébe....Neked mit súgott??? :):):)

táska és drága köves korona 


a táska jobb oldala: a fa alatt lévő kosárka egyben rejtett zseb is (a szülinaposnak rejtettem bele kincset, remélem megtalálta :))

a táska bal oldala: a sárkány szalagjai "3d szalagok" , nincsenek levarrva

a táska belső eleje: a titkos bunker, tényleg titkos bunker :), az ajtaján nem varrtam le, így  apró titkokkal tarkított papírka otthona lehet :)

a táska belülről: a megrendelő kérése volt, hogy legyen helye a kulacsnak (bal), egy könyvecskének (jobb fenn) és szendvicsnek (jobb lenn), én nem szeretem ha vándorolnak a dolgok a táskában így mindennek megvan a maga helye :), és természetesen két belső "titkos zseb" belevarázsolódott :)

a táska háta és eleje: itt is egy kis történet...rengeteg hímzés és egy "3d kutyafül" :):)

a táska pántja: természetesen itt sem bírtam ki, hogy ne legyen benne valami varázslat.... :)

a kész mű.....mely igen sokáig készült :)

Remélem Ti annyira lelitek örömötöket a képek nézegetésében, mint amennyire én a készítésében. 
Szép napfényes, nyaralós napokat!
Nati

1 megjegyzés:

  1. Nati, csodaszép lett a táska!!! :)))
    Jujj, alig várom a pénztárcát! :)

    VálaszTörlés