2012. szeptember 6., csütörtök

Bármi tartó - ahogy Te szeretnéd

A tanév kezdés minden szülő és gyermek számára fontos, minden szempontból és valljuk be igen költséges. Rengeteg választékot kínál a piac, szinte dúskálhatunk a márkásabbnál márkásabb, színesebbnél színesebb és praktikusabb dolgokban. Bemegyünk a boltba, kiválasztjuk a számunka legmegfelelőbbet, kasszához megyünk és fizetünk. Ennyi az egész...ilyen egyszerű.

 Viszont én most megmutatnék egy költséghatékonyabb, de energia ráfordítással járó, lehet mások számára "kevésbé egyszerű" megoldást, mondjuk egy asztali ceruza tárolóra. :) Itt most nem fogsz sok pénzt kiadni, viszont magadat, az energiádat beleteszed, de mint tudjuk alkotni jó, alkotni öröm....az elkészült tárgyakba egy részünk mindig beleköltözik. Mikor rátekintünk jó érzés tölt el...hiszen én készítettem...az én művem. 

Jöjjön az alkotás!!!!


  • 1. feladat: keress otthon üres befőttes üveget vagy kidobásra szánt, de még tárolásra alkalmas üveget vagy műanyagot (én régi henger alakú fülpiszkáló dobozt találtam) 
  • 2. feladat: kutass elnyűtt anyag után (ez például lehet egy régi kedvenc pólód), vagy ha szoktál alkotni akkor lehet találsz otthon maradék anyagot, filcet, fonalat, cérnát igazándiból bármit ami ennek az üvegnek (tárolónak) a bevonására alkalmas. 
  • 3. feladat: házasítsd össze a két talált tárgyat :) Pl.:az anyagot, filcet ragaszthatod, vagy akár varrhatod is, a fonalat, cérnát szintén többféleképpen használhatod beburkolásra, ragasztóval, de horgolhatsz is....csak a képzeleted szabhat határt! :):):) 
  • 4. feladat - ami nem kötelező: díszítheted még tovább az alkotásodat, ha úgy érzed ez így kevés...szintén szigorúan csak otthon talált tárggyal :):):) pár példa: szalag, gomb, cérna, fonál, kábel :):):) határ a csillagos ég és a fantáziád!! :):):)
 Szoba festés közben egy késői éjszakán a következőt sikerült összehoznom: belseje műanyag fültisztítós doboz, kívül filc (varrással készítettem) és egy kis díszítés :)

Eredeti helyén a fürdőszobában.

Ceruzatartóként is tökéletesen funkcionál.

Nem bííííííííírtam ki, hogy ne helyezzem az évszakasztal gomba lánykája mellé....a pöttyösök nagyon vonzották egymást :):):).


Az alkotásodról készült képet/képeket küld el bátran email címünkre: boglarkamuhely kukac gmail.com
Szép és alkotásokkal teli napokat kívánok Mindenkinek!!!!
Nati

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése