2012. szeptember 9., vasárnap

Visszafogott elegancia kéken....

....kacskaringósan és szépen :)

Kedves ismerősöm, ovis szülőtársam rendelt Tőlem pénztárcát a barátnője 40. szülinapjára. Azt kérte legyen visszafogott, de elegáns. Nem volt egyszerű dolgom, mert az általam eddig készített pénztárcák mind figurásak és díszesek voltak, és cseppet sem fogtam magam vissza :):):)

Ilyenre sikeredett.....én beleszerettem, mint minden alkotásomba...és ebben is otthagytam magamból egy darabot....





A pénztárca két belső rekesszel, középen pedig egy "aprótartóval" rendelkezik, plusz készült hozzá egy kártyatartó is! :) A virágos fagomb azt hiszem már az általam tervezett pénztárcák védjegye lett :):):)!

Most épp kettőt készítek ismét....és még pont kettőről, ami elkészült nem tettem fel képet :) de hamarosan azt is láthatjátok.... :)

Ha megtetszett és Te is szeretnél egy ilyet akkor keress bátran a boglarkamuhely kukac gmail.com-on és megbeszéljük a részelteket! :)
Nati

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése