2013. március 6., szerda

Tavasz és madárcsicsergés.....

Itt a tavasz ez már nem kétséges, csiripelnek a madarak, dalba öntik gondolataikat.

Életem második pénztárcája, madárdalban úszik!

Hogyan is született meg a pénztárca szabásmintája, az ötlet, hogy ilyet készítsek?
Egyik nagyon kedves ovis anyuka kért fel engem, hogy készítsek Neki nemezből pénztárcát. Próbálkoztam, nemezeltem, de ami a fejemben volt valahogy nem állt össze a szöszökben. Így végül úgy döntöttem nem nemezelek, hanem varrok!!!! Terveztem, próbálgattam, végül összeállt a kép. Az első pénztárcám végül Franciaországba került a felkérő testvére beleszeretett, így újragondoltam és készítettem egy újat természetesen ezt is Neki! :)




Madárcsicsergéses tavaszt mindenkinek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése