2013. március 2., szombat

A tavasz első hírnökei

 Visszavonhatatlanul itt a tavasz! Tavasz Kisasszony megérkezett és elkezdte kipakolni a kis poggyászkát. Egy Téltemető, egy Hóvirág és egy Sáfrány került most elő.


És persze nem árválkodhattak csak úgy. Aprócska hölgyikék, aprócska kalapdíszei lettek, így születtek a ceruza virágbabák.

Testecskéjük olyan vékony, hogy éppen belefér egy ceruza, így a ceruzák hegye biztosan épen marad. A fejecskék hagyományosan úgy készültek, mint a Waldorf baba fejek.


A Téltemető baba már elkészült, és éppen  a Hóvirág fejecskéjét csináltam, mikor Ádi fiam odajött, hogy mint csinálok. Egyébként nagyon szereti az ilyen manókat, babákat, valahogy most kezdik érdekelni, őt. Mindig panaszkodik, hogy az oviban nem engedik a lányok oda a babaházhoz játszani.
Szóval elvette a ceruzával együtt a babát és elkezdett mesélni. Én pedig csak hallgattam, milyen mesét talált ki és figyeltem, hogyan játszotta el a ceruzababával. Aztán elgondolkodtam, hogy nekem miért nem jutott eszembe, hogy esetleg bábozni is lehetne velük. Hát igen a gyermeki találékonyságnak nincs határa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése