2014. március 25., kedd

Mély tengeri állat világ horgolva

Az elmúlt héten volt a víz világnapja, március 22-én, pénteken. Mivel most nyakig benne vagyok a horgolásban is, úgy gondoltam díszíthetnék egy egyszerű gyerek felsőt a vízi világ élőlényeinek applikációival. Nem tagadom, hogy sokat fürkésztem a különböző horgolós oldalakat minták után kutatva, de ez csak fél sikert hozott. Nagyon sok helyen nincs minta és leírás, vagy már archiválták ezeket, úgyhogy a kutakodást felváltotta a kísérletezés. Így készült a csikó hal, a rákocska, a halacskák, és a medúza egy része is. 


Az egyszerű sötétkék gyerek indpulóver adott volt, egyébként is szeretem a minta és felirat nélküli
ruhákat, mert ezeket mindig lehet valamilyen saját elgondolással díszíteni.


A tengeri csigákhoz, csillagokhoz, és a poliphoz találtam mintát, ez nagy segítség volt, a vízi növény viszont szintén kísérlet eredménye.


Tanuló horgolósként nem lett minden tökéletes, de a fiúknak nagyon tetszett, főleg, hogy színes lett a végeredmény, noha a buborékok még nincsenek felhímezve.





Azt hiszem a saját próbálkozások sokszor változatosabb, színesebb eredményt hoznak mint a kész vagy készen vásárolt dolgok. Ebben benne van a szív és a lélek egyaránt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése