2014. augusztus 18., hétfő

Amigurumi

Nagyon régen írtam bejegyzést a blogra, ennek több oka is van, de a legfőbb, hogy ismét élvezhetem az anyaság minden örömét. Megérkezett családunkba a harmadik kisfiam és három kicsivel már szűkebbre szabott az időm. Ezen örömteli okból nyaralni sem igazán jutott el a család, de azért igyekeztem egy kis tengerparti hangulatot varázsolni, hová máshová, mint a baba kiságyába. Saját készítésű babajátékokkal vártam a kicsit, így készültek az amigurumi tengeri állatkák. A mintát angolról fordítottam, szabadon hozzáférhető leírásokból. A rákocskát, polipot, medúzát, bálnát, és csikóhalat egy babaforgóra szerettem volna feltenni, viszont Marcikának külön jobban tetszik, így csak a kiságyra kötöttem fel. Természetesen gyapjúval tömtem ki az állatkákat és testükbe egy-egy kicsi csörgőt rejtettem, így érdekesebb lett a végeredmény. Azt hiszem akik minket várnak babalátogatóba, valami hasonló ajándékra számíthatnak!
 
 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése