2015. június 5., péntek

Aprócska pillangócska - manócska

Itt a nyár és ez elképzelhetetlen pillangók, madárkák, szitakötők, méhecskék, katicák... nélkül.
Na és a manó szerelem az állandó. Ebből lett a pillangócska manócska. Először csak egy rajzos vázlat született, aztán eszembe jutottak a pillangó süti kiszúrók. Már jó pár éve, hogy az első süti kiszúró formát megvettem és azóta szenvedélyes gyűjtővé váltam. Gyermekeim különösen szeretik az állat figurás sütiket, így a pillangó formákat is hosszú ideig vadásztam.


Az ovis majálisra készítettem diós-lekváros pillangocskákat és ekkor támadt az ötlet, hogy a süti formával esetleg szabásminta is készíthető. Így a szárnyak a süti formával készültek egy kis változtatással. Anyagául gyapjú filcet választottam, bár babáknak a plüss finomabb tapintású, majd egyszer azt is kipróbáljuk.


 A fej hagyományos, Waldorf baba fej, csak éppen mini méretben.


A szárnyak díszítésén sokat gondolkodtam, végül a hímzés mellett voksoltak a kicsik.


Körülbelül egy havi munka után ilyenek lettek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése