2017. március 21., kedd

Nemez kukacok az évszakasztalon


A meleg napos idő, két kis  nemezkukacot csalogatott az évszakasztalunkra. Másztak, másztak, míg egymásra találtak.
Kukackáink nemez golyókból készültek, vizes nemezeléssel. Persze az apró gyerek kezek azonnal lecsaptak a kukacokra, így kerültek egy kis nadrág oldalzsebébe. Egy-két napig utaztak a kukacok a zsebben, ide-oda, aztán eltűntek. Szerettem volna lefotózni őket, hogy megoszthassam itt a blogon is, de nem találtuk őket. Napokig keresgéltem, aztán feladtam, majd csak előkerülnek, gondoltam. Aztán eljött a hétvége, a maga teendőivel, takarítás,süti sütés, nagy mosás... Már szinte el is feledkeztem a kukacokról, mikor az egyik mosás lejárta után, amikor szedtem ki a ruhákat, egyszer csak ott kukucskált a sárga kukacka a mosott ruha kupacban. És tényleg! Kaptam a fejemhez, hogyan felejthettem el, hogy a kukacok a nadrág zsebbe kerültek, én pedig azzal együtt betettem a mosógépbe. Aztán előkerült a zöld kukac is. Szóval biztos, ami biztos, így még a mosógép is megnemezelte a kukacokat. Jó próba volt, nem mosódtak szét.



Ha kedvet kaptál a kukac nemezeléshez, nemezelj pár nemez golyót, fűzd egymás után őket. Az orrhoz és szarvacskához készíts kisebb nemez golyókat, ezeket varrd a fejhez, hímezd ki a szemeket és kész. Ha több nemez gyöngyből készíted a kukacot, akár karkötő is készülhet belőle. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése