2017. április 12., szerda

Báránykák

Így a húsvéti készülődés közben minket is elkapott a "bari láz". Pár éve újra és újra felbukkan a neten a zokni bárány készítés. Főleg, így az ünnep táján. Két éve engem is kíváncsivá tett, mert van ugyan egy zokni állat készítős könyvem, de abban pont nincs bárányka, és bevallom, igazán a báránykák pofikája tetszett meg nagyon. Szóval félig el is készült Bonca, a drapp bárány kislány, aztán valamiért félbe hagytam és elpakoltuk. (Sajnos ez elég sűrűn megesik, hogy félig elkészülnek a dolgok, aztán valami miatt elteszem. Viszont megnyugvást ad, hogy rendszerint bizonyos idő után újra előkerül és befejeződik.)  Idén aztán előkerült Bonca, és befejeztem, sőt annyira megszerettem, hogy elkészült a barátja is, Berci. Berci egy igazi bari fiú, ő viseli a csengőt. Aztán a nagy lelkesedésben elkészült Bori, a fekete bari lány. Tőle egy kicsit ódzkodtam, mert hát, mégis csak fekete!


 Így hárman viszont nagyon aranyosak, és egy kicsit felöltöztettem őket. Bonca, horgolt kalapot, nyakbavalót, és csajos kis táskát kapott, Bori, virág füzért a fejére, és egy kis karperecet, Berci pedig egy jó kis fiús tarisznyát és ugye a nyakba akasztható csengettyűt. Így aztán a tavaszi virágok színeit ölthették fel. Bonca a Nárcisz fehérjét és rózsaszínjét, Bori a Kankalinok sárgáit és pirosát, Berci pedig a hunyor zöldjét és a Nefelejcs kékjét. De elkelt volna egy kis kosár is, amiben a tojásokat viszik a bárányok. A bárányok elkészítésének menetét, itt találod: http://www.craftpassion.com/2015/02/sew-sock-sheep.html/2
A horgolt kiegészítők mintáit pedig a következő bejegyzésemben láthatjátok, persze még az ünnep előtt, hogy esetleg idő is legyen elkészíteni, bár az ilyen kis munkálatok nálam is az éjszakába nyúlnak.


 Na és vajon melyik lett a kedvenc?

Hát persze, hogy a fekete bárány!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése